flyktförsök

Jag har en konstig slags ångest. Känner mig så nervös så jag vill spy. Är samtidigt pirrig i kroppen av förväntan, och så ångest. Pallar inte göra något, bara sitter här och kroppen bara brusar.
Imorgon ska jag åka till Stockholm. Så jag är nervös inför det. Jag är nervös inför att träffa Niklas, nervös att försova mig, nervös att jag ska glömma nått, nervös att träffa Cili plus massa folk jag inte känner, nervös inför äventyr på måndag.
Dock så känns det jättekul alltihop, men ändå så reagerar kroppen jättestarkt nu när det är kvällen innan.
Är nog nervös inför nästa lördag också, mitt första riktigt egna framträdande.

Jag gör ju typ inget nuförtiden, sitter mest hemma, pratar inte med så många, tar mig iväg om jag måste. Nu kommer det bli en aktiv helg, eller fyra dagar. Så det är klart det är nervöst. Och jättekul, och min exaltation blir till adrenalin som gör att jag får ångest. Men vill inte ta några lugnande ikvälll, vill inte bli så seg imorgon.
Nu skriver jag bara för att sysselsätta mig tills Niklas kommer online.

Jag har bröstsmärtor nu.

Måste bara sysselsätta fingrarna, vet inte vars jag ska ta vägen. Kan inte sitta still, kan inte annat än sitta still. Eller sitta här iaf. Jag kan inte koncentrera mig. Men nu tvingar jag mig att koncentrera mig på det jag skriver. Då stannar jag kvar i verkligheten. Har en konstig fläck på tröjan som jag helt plöstligt upptäckte. Den luktar lakrits. Jag har inget med lakrits hemma. Jag lyckades detektiva mig fram att den suttit på kartongen till fryspizzan jag tog från frysen, men jag vetefan vad det är. Antingen så är det soya eller så är det kola. Men det luktar lakrits. Nu känner jag mig smutsig igen.
Tog värsta långa duschen. Lyckades slå huvudet i kranen.
Jag vill hoppa ur min kropp!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback