musik är livet deluxe

Jag mår aldrig så bra som när jag är kreativ. Det vet ni redan.
Både igår och idag blev sånna dagar. Var asdepp i fredags och mådde bajs, men igår så var jag upp på stan och träffade en kär vän och sen när jag kom hem hade jag helt plötsligt massa inspiration.

Jag gjorde en ram till ett kort jag köpt på stan, en kalligraferad katt med lite kanji (?) brevid.
sen målade jag två bilder till som jag ska ge bort till två olika vänner.

Idag har jag tagit en lång dusch för jag behövde tvätta håret, och duscha är fan asbra för där satt jag och diktade ihop en massa inför mitt framträdande den 7 mars. Efter duschen satte jag mig och skrev ner det jag hade i huvudet, det blev en A4. och det är bara lite av det jag tänkt att säga mellan låtarna. Dock så går det ju snabbare när man väl sitter där och babblar, men ändå. Jag har även skrivit ut chords till några av dom låtarna jag har i åtanke. Känns skönt att jag kommit igång med det här nu, för tiden går så sjukt snabbt. Det är mindre än en månad kvar nu.

För er som inte vet vad jag pratar om så ska jag ha mitt första riktiga uppträdande snart. Den sjunde mars klockan 19:30 kan du se Livet Deluxe i Nora bibliotek. Jag ska sjunga låtar om att längta hem & längta bort.
Och jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback