so lost

yeah inte skrivit på länge.
har inte haft ork, har varit så mycket och jag har inte haft kraften att formulera det ordentligt.
Jag dissocierar och har ångest.
Jag dissocierar för att slippa ångesten tydligen. En vecka gick utan att jag var medvetet om det i princip. Kom till mitt terapisamtal och var helt lost och min terapeut sa att om jag inte rycker upp mig så kommer jag bli tvungen att bli inlagd.
Det skrämde mig, så nu kämpar jag för att vara medveten om omvärlden, men har sån otrolig ångest istället.
Har brutit mitt ingensjälvskadestreak som varade i 8 månader.
Vet inte riktigt vad jag ska ta mig till med allt det här.
På torsdag har jag mitt sista samtal.
Then what?
Vet inte ens om jag kommer få förlängt aktivitetsbidrag. Vet inte vad jag kommer göra om dagarna,
Vet inte vars jag kommer bo om ett halvår.
Och jag är livrädd och jag orkar itne.
Bajs.
Livet.
Deluxe.

Kommentarer
Postat av: Antonia

Karin....du vet att du klarar det. Speciellt nu när du har Niklas. Allt ordnar sig, även om det tar tid. Även om man inte kan se det just nu. kram

Postat av: Cecilia

Kram!

2009-03-01 @ 04:05:30
URL: http://blasphemousgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback