unreal

Har varit en konstigt senaste vecka. Har känt mig helt borta i huvudet och haft massa overklighetskänslor. Vart väl värre efter läkarsamtalet. Jag lever bara för varje minut, har ingen koll på något annat. Och knappt ens det.
Sitter på bussen och helt plötsligt reser jag av mig själv och är jättenära att hoppa av bussen. Sen så slår tanken mig.. Var är jag? Var ju inte på rätt hållplats, så jag fick sätta mig ner igen. Vet inte vad som gjorde att min kropp fick för sig att jag skulle av där. lite läskigt iaf.

Har spenderat mesta tiden på Kingdom hearts, underbaraste tv-spelet i världen. Och nu har jag klarat ut det. Ni som inte är gamers, är det kanske lite svårt att beskriva.. men känslan av att spela ett riktigt underbart spel, det slår typ allt. Det slår lätt att se en riktigt underbar konsert, det slår de flesta läsupplevelser.. och ja, det mesta.
Jag är glad att jag äger tvåan och vet att det kommer en trea annars hade jag känt mig sjukt tom nu.
Samtidigt som hjärtat värker av alla känslor

Jag har ju dessutom en problematik som gör att jag känner alla känslor gånger en miljon. Så nu har jag fysisk smärta i hjärttrakten för att jag är så sjukt berörd. Egentligen har jag fått höra att jag ska akta mig för sånna starka triggande saker, men jag vill inte leva ett liv där jag itne får känna.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hej! Hittade din blogg via cili´s.

Jag tycker att du så jäkla modig och stark som orkar skriva ned din ångest och tankar, det ger hopp till andra.

Jag har bara läst en liten del av dina inlägg, men den känslan du förmedlar är så stark och ärlig att den ger en hopp för framtiden.

Lycka till med KBT, har läst en hel del om det och det verkar väldigt bra.

Kram Jeanette

2009-02-12 @ 20:15:14
Postat av: Jossan

Men jag finns här..det vet du va? puss

Postat av: Antonia

tur att någon läser ^^

du har ju en blogg på blogspot förresten! Nirak Vs sleep? från 2005 typ.

2009-02-24 @ 10:21:21
URL: http://patchoulidreamer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback