väntan

Det blev inget "sista samtal" idag. Skulle haft mitt avslutande DBT-samtal med min terapeut, men fick ett sms att det var inställd för Kicki var sjuk. Känns lite jobbigt. Jag går ju bara och väntar på att få veta vad som ska hända med mig. Iofs så kommer DBTenheten inte ta ansvar för det men.. Nu har jag inte fått prata med någon på två veckor och det har hänt en massa skit. Jag är trött på att vänta.

Imorgon åker jag till Stockholm, vilket jag längtar otroligt mycket efter. Saknar Niklas så himla mycket. Allt med honom, hans leende, hans doft, hans röst, hans kramar. Blir typ tårögd när jag tänker på det.
Kommer också träffa Cili, vilket ska bli jättekul.
Hon ska dessutom följa med mig på ett litet äventyr på måndag med ett snyggt resultat (förhoppningsvis) Mer säger jag inte nu, waha!

Kvällen blir till att packa och sen imorgon, im off. Fyfan va skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback