planer

Blev ett dubbeldygn igen. Andra gången på 4 dagar. Jag börjar tro på det här med att sova varrannan natt. Jag skulle nog palla det, iaf ett tag. Och jävlar vad jag skulle få saker gjort.
Har tillochmed en plan. Som utgår ifrån att jag har aktiviteter säg tex fontänhuset mån, ons och fredag.
Söndag: sova länge, vara vaken hela natten
Måndag: gå på FH, sova på kvällen och natten igenom
Tisdag: sova så länge som möjligt på dagen, vara vaken hela natten
Onsdag: samma som måndag
Torsdag: samma som tisdag
Fredag: samma som måndag
Lördag: samma som tisdag
Söndag: dega under dagen, och sedan börjar allt från början igen.
Det är ju asbra!

För enda gången jag får någonting gjort, speciellt när det kommer till städning, är när jag inte har sovit. Det är enda gången som jag får tillräckligt med energi och så blir jag lite konstig i huvudet så då kan jag stå ut med äckelheten att fixa in disken eller så. Jag kan plugga timmar i sträck, jag kan ha 5 projekt på gång på en och samma gång.
Jag blir så sjukt effektiv.
Frågan är hur det skulle bli efter en lång period. Men jag kanske borde prova.

Hade individuellt samtal idag och det lutar nästan mer åt att jag kommer hänga på rehab än fontänhuset. Det känns bäst för mig iaf.
Om en vecka har jag läkarsamtal. Då blir det seriösa bullar, och min terapeut ska vara med också. läskigt.

Imorgon dock, åker jag till min älskling i Stockholm, ska även träffa Cili. Ska bli helt underbart! Har även planerat en ordentlig shoppinrunda! Yay!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback