insomnia

im on no sleep
låg och spelade Kingdom Hearts 2 hela natten. Och hela eftermiddagen och kvällen innan det också för den delen. Glömde bort att äta. hade bara ätit lite fil när jag vaknade vid kanske 14-15.
Märkte det inte förens vid 5-snåret då jag började kallsvettas och skaka. Blodsockerfall. Yay.
Spelade till halv åtta kanske, sen försökte jag sova. Gick inte.
Vid halv nio åt jag lite fil. Låg vaken till tio och sen lyckades jag somna i kanske två timmar och sen vaknade jag igen.
Är vaken sedan dess. Har kallsvettats konstant, känner mig asäcklig, och skakningarna går inte över.
Pallar inte äta nått, mår bara illa, har ingen matlust. Har inget hemma som jag lätt kan få i mig utan att behöva känna äckel. Har inte energi, bokstavligt talat, att gå till ica.

Är på jättedåligt humör, sårbarhetsfaktorer anyone?, och kan inte sova. Jag vill sova. sova sova sova. Slippa den här jävla dagen. Men nej. Min kropp är död, men min hjärna är klarvaken.
Har panik och ångest. Vet inte längre om kallsvetten är av det eller behovet av föda. Jag pallar inte äta.
Sen som en bonus märkte jag att jag fått valsedlar och manifest från Sverigedemokraterna. Vart så jävla provocerad och förbannad. Rev det i småbitar. Ville egentligen göra en liten brasa, men SD är inte värda risken att brinna inne för.

Leo kan sova, varför får inte jag sova?
Kedjeröker istället. Har inte jättemånga cigg kvar. Borde gå till ica. Köpa en frukt. Men det går inte. Jag pallar knappt gå till badrummet.

Jag vet ju att jag skulle må bättre om jag fick i mig nått. Men det känns bara så jävla meningslöst, för sen går det några timmar och sen vill kroppen ha mat igen. Jag pallar fan inte. Och jag vet att jag får skylla mig själv som misshandlat min kropp i så många år med ätstörningar och svält, så att jag numera får blodsockerfall hela tiden, men jag är bara så trött på att äta. äta äta äta. Fan. Jag blir äcklad bara jag tänker på hur besudlad min kropp blir av det man stoppar i sig.
Har förresten slutat helt med sötsaker och godis.. annars hade man ju kunnat äta en chokladbit för snabb energi.

Jag är så arg. Arg på allting. Arg på världen och mig själv och samhället och avsaknad av ömhet. Alla känns så falska. Och jag är ensam i det här jävla helvetet. Inte så konstigt när jag inte ens kan sätta ord på det för mig själv. Och så önskar jag att nån förstod. bah.


Jag vill spränga min amygdala i luften. Den där jävla lilla pluppen i min hjärna som sänder ut all rädsla. ÅH. nej nu får det vara nog. Ska sluta spy ut allt här och försöka göra något vettigt. Kanske köpa en banan. Om jag inte svimmar på ica dvs. Haha, och ingen kommer göra något, dom kommer stå där och glo för att de ser hur äcklig jag är efter 12 timmars kallsvettande. Åh världen, jag älskar dig!!!!



-(senare)
jag tog mig till ica iaf. och det gick rätt okej. Jag hatade alla människor som var där iofs, men jag klarade det iaf, och fick mina cigg och några bananer och sånt.
Har käkat en banan också, nu känns det som jag vill spy. Kul.
Kallsvettas fortfarande. Den här dagen kommer bli underbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback