pre livet deluxe

ikväll gäller det.
ikväll har jag mitt första helt egna framträdande. Noras bibliotek kl 19:30
jag är nervös, men det är så det ska vara. Känner mig ändå klar. Redo. på något konstigt sätt.
Igår var det värre, kunde inte sitta still, hade sånt adrenalinrus. Fick hoppa upp och ner på golvet. Leo kollade konstigt på mig.
6 timmar kvar. Shit. Måste spela igenom låtarna nån gång till.
Har skrivit ut mitt mellansnack. Hoppas det går bra att prata.
För det är ju läskigare att prata än att sjunga.
Men sjungandet ska nog gå bra. Hoppas jag itne glömmer nått ackord.
Men vafan, det kommer gå bra. Jag tror jag känner det på mig.

Gjorde någon slags flyer/visitkort igår som jag ska ge till folk som vill ha efteråt.
Puh., Nu ska jag hoppa i duschen, om ett tag kommer Jossan hit. Kl 16 hämtar Leif oss.
Klockan 17 ska jag soundchecka. 19:30, då jävlar i helvete gäller det!!!!!!!!

visitkort/flyer

Kommentarer
Postat av: Veronica

hur gick det?? Hade så gärna kommit och kollat, men hade inte riktigt möjligheten =(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback