is this a life?

dagarna är så långa. och så tråkiga. Jag har förlorat förmågan att underhålla mig själv. Iaf tillfälligt.
Sitter hemma med ångest av ingen anledning och önskar att någon ska höra av sig och vilja göra något. Själv är jag för feg för att ta några initiativ. Och har jag inget planerat så blir det sittta hemma i samma kläder som jag sov i.
Har skaffat tetris ds. Ligger i sängen med random tvprogram i bakgrunden och spelar.
Känner mig ensam.
Loggar in på msn. Ingen skriver, och jag skriver inte till någon. Vågar inte.
Vill inte gå ut. Vågar inte gå ut själv.
All jävla rädsla. Hur ska man orka?
Tar en dusch och målar naglarna. Bygger upp en illusion om att saker är bra. Att jag klarar mig bra.
Har inte ätit riktigt mat på flera dagar.
Har ett sexpack folköl i kylen "ifall att"

Känner mig extremt patetisk

Kommentarer
Postat av: suss

krama

Postat av: Elin

Älskade vännen! Skickar lite pepp åt dej! PUSS

2009-05-23 @ 09:32:27
URL: http://kottgrottan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback